Átfogó megoldást nyújt számos vállalati problémára a nemzetközi viszonylatban már régóta piacvezetőnek tekintett, az SAP által 2013-ban felvásárolt, svájci fejlesztésű Hybris Platform, amely új szereplő a magyar e-kereskedelmi rendszerek között.

Itthon már folyamatban van az első bevezetés, amelyet a HostLogic Zrt. végez, az első SAP által minősített Hybris-szakértő partnercég Magyarországon. A szoftvert olyan óriásvállalatok használják világszerte, mint például a Samsung, a Nikon, a Bridgestone vagy a Levi’s. Nézzük meg, miben különbözik egy ilyen, csúcstechnológiát alkalmazó webáruház az átlagostól! A Hybris képes mindezen érintkezési ponton ugyanazt az arculatot, minőséget, egységes felhasználói élményt mutatni: őket nem különbözteti meg, hanem összevonja egyetlen, úgynevezett omni-channel kiszolgálás alá.

Amennyiben pedig az alaprendszer nem lenne elegendő, a bővíthetőség nemcsak egyedi fejlesztés által valósítható meg, hanem az SAP-Hybris partnerek által gyártott, a Hybris saját piacterén forgalmazott számtalan különálló bővítmény is bevethető.